Enter your keyword

Handelsbetingelser

Gældende ved køb hos lumina.dk

Generelle oplysninger om virksomheden:

Virksomhedens juridiske navn: Danmare v/Caterina Correggiari
Virksomhedens kaldenavn: Lumina
Adresse: Askemosevejen 14
Postnr/by: 3200 Helsinge
Officiel webshop-adresse: www.lumina.dk
CVR nr.: 35692320
Bank: Danske Bank
Konto nr: Reg.nr: 3409 Kontonr: 11472923
SWIFT / BIC code: DABADKKK
IBAN code: DK6130000011472923

GENERELT
For at handle på Lumina skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du handle med værges accept eller øvrig juridisk ret til at indgå købet.

PRISER
Alle priser på Lumina er dagspriser og er kun gældende på bestillingsdagen. Når du har valgt en vare, som du ønsker at bestille, gælder den pris, der vises inkl. moms og andre omkostninger.
Med mindre andet er angivet på hjemmesiden, er alle omkostninger forbundet med køb i Danske kroner inkl. 25% moms.
Fragt og leveringsomkostninger er dog ikke inkluderet i prisen.

Levering fra 49 kroner, fri fragt på alle ordrer over 499 kr. til nærmeste pakkeshop (Gælder dog ikke fragt ved returnering af varer)
Rabatkoder udløser ikke rabat på fragtpriser og leveringsomkostninger. Rabatkoder skal tastes inden ordren godkendes og kan ikke rettes efter ordreafgivelse.

KAMPAGNEKODER – RABATKODER
Kampagnekoder er kun gyldige i det tidsrum, der er angivet på dem. De kan kun indløses en gang og kan ikke benyttes i forbindelse med andre kampagnekoder. Når du indløser en kampagnekode, skal du købe for det angivne minimumsbeløb. Hvis du bestiller en vare, hvis pris er mindre end kampagnekodens værdi, vil differencen ikke blive refunderet. Kampagnekoder skal indløses, før du bekræfter dit køb. Det er ikke muligt at få godskrevet rabatten, når købet allerede er foretaget ved at ordren er afgivet. En kampagnekodes kredit kan hverken samle renter eller have kontantværdi. Kun en rabatkode kan indløses pr. ordre. Hvis kampagnekodens kredit ikke rækker til bestillingen, kan du udligne differencen med en af de angivne betalingsformer. Hvis din samlede ordres værdi falder under værdien af kampagnerabatten, vil du ikke få refunderet differencen. Hvis du returnerer en eller flere varer fra en ordre og der ikke er givet en garanti om at få en ny rabatkode, kan vi ikke garantere dig en ny rabatkode og værdien heraf kan være tabt for dig.

LEVERING
Levering kan kun foregå til en GLS Pakkeshop, Post Nord Pakkeshop/Pakkeboks eller adresser i Danmark.
Det står Lumina frit for, hvem af ovennævnte transportører, som står for leveringen. Dette uanset dit ønske på ordren.
Lumina kan ikke drages til ansvar for forgæves venten eller tabt arbejdsfortjeneste grundet forsinkelse. Ovenstående gælder med mindre andet følger af Dansk rets almindelige regler.
Leveringstid:
Levering af varer på lager kan ske på alle hverdage.  Den på hjemmesiden angivne leveringstid er af vejledende karakter, men forsøges naturligvis overholdt. Leveringstiden for øvrige varer er afhængig af lagersituationen hos vores leverandører. Skulle varen være udsolgt, vil du så vidt muligt blive kontaktet pr. mail eller telefon. Vi gør opmærksom på, at der i perioder med spidsbelastning kan opstå udsving i de anførte leveringstidspunkter.

Ordrer fremsendes normalt indenfor 2 hverdage efter modtagelse af ordren. Vi underretter dig, hvis dette ikke er tilfældet, og returnerer enhver betaling, som du har foretaget, hvis ønsket.
Transsportskade:
Ved levering til døren eller afhentning, opfordrer vi  at man tjekker for synlige transportskader før der underskrives for modtagelsen. Er emballagen brudt og eller skadet, skal du undersøge om også varen er skadet. Er varen skadet, SKAL DU NÆGTE AT MODTAGE DEN, DET ER VIGTIGT, AT DU IKKE KVITTERER FOR VAREN. PostNord eller Fragtmanden tager den i stedet med retur og der sørges for, at du får leveret en ny vare uden omkostninger. I alle tilfælde hvor emballagen er skadet, skal det påføres på fragtsedlen.

BESTILLING – SÅDAN BESTILLER DU: Bestilling sker via hjemmesiden og ved at følge anvisningerne i shoppen
Det ønskede produkt lægges i kurven vha. ”Tilføj” knappen. Fortsat så længe du skal handle flere produkter
Når du har lagt alle ønskede produkter i kurven, klikkes på “se kurv”. Indsæt kuponkode hvis du har en og opdater. Gå “Til kassen” , udfyld fakturerings oplysninger og vælg leveringsmetode. Til sidst “Fortsæt til betaling”.

Du skal læse og acceptere vores forretningsbetingelser. Tjek at alle oplysninger er korrekte og klik på “Godkend og fortsæt til betaling”. Vælg betalingskort eller betalingsmetode, udfyld alle informationer og klik på “Gennemfør betaling”. Ordren er nu afgivet.
Kort herefter modtager du en ordrebekræftelse på dit køb pr. mail

NB.:  Allerede når du bestiller dine varer, kan du se om varen er på lager – du kan ikke bestille flere varer end vi har på lager.  Hvis du skal bruge større mængder, venligst kontakt os, så prøver vi at skaffe varerne til dig i tide.

Vi modtager kun ordrer online, dvs. bestilling via vores shop – vores betingelser er rettet imod denne bestillingsform og vi kan derfor IKKE modtage bestillinger via telefonen.

BETALING

Hvis du betaler med betalingskort trækkes pengene på din konto når varerne afsendes. Selve betalingen foregår, for at sikre dine data, via en sikker forbindelse til PBS (Nets).

På hjemmesiden kan betales med Visa/Dankort, VISA, Master Card.

RETUR- OG FORTRYDELSESRET

Fortrydelsesret
Bestillinger hos Lumina er omfattet reglerne om fjernsalg i dørsalgsloven. Det betyder at du som kunde har 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal dette meddeles os hurtigst muligt efter modtagelsen pr. mail.

Retur adresse:

Danmare v/Caterina Correggiari
Askemosevejen 14.
3200 Helsinge

Når du returnerer de købte varer skal det ske i væsentligt samme stand og antal.

Det gør vores arbejde meget nemmere og fremmer dermed tilbagebetalingen hvis du på følgeseddelen angiver fakturanummer, eller du ligger en kopi af fakturaen i pakken.

Ved fortrydelse af købet får du refunderet hele det fakturerede beløb eksklusiv fragt. Forsendelses omkostninger i forbindelse med returneringen betales af kunden.

Tilbagebetaling af købssummen sker gennem tilbageførsel til det kreditkort, du har betalt med ved bestilling af varerne. Vi overfører pengene til din konto inden for 5 arbejdsdage efter vi har modtaget varerne fra dig.

Der er ingen krav om at du skal returnere varerne i den originale emballage, men det er dit ansvar at sørge for at varerne er forsvarligt beskyttet under transporten. Vi anbefaler dig derfor, hvis du er i tvivl om du ønsker at beholde det købte, at du gemmer kasse og anden emballage.